Menü
Kosár

Szállítás és fizetés


A webáruházban megjelenített áraink kizárólag webáruházas megrendelések esetén érvényesek. A nem webshopos bolti értékesítés során "bolti árakat" alkalmazunk, melyek eltérnek a weboldalon meg jelenítettektől.

Webshopunkban leadott rendelés személyes átvételére nincs lehetőség! 



Szállítási díjak:

GLS házhozszállítás

mpl_api

    ·      Szállítási költség 1990 Ft  

GLS átvétel csomagponton
mpl_api_postapont


·       Szállítási költség 1790 Ft 



MPL házhozszállítás

mpl_api

·      Szállítási költség 2690 Ft  


MPL postapont, csomagautomata
mpl_api_postapont

·       Szállítási költség 2190 Ft 

 


Áraink csomagonként értendőek és tartalmazzák az ÁFÁ-t.

 

Szállítási partnerünk a MPL futárszolgálat. A megrendelt áruk kézbesítési ideje készleten lévő termékek esetén 1-3 munkanap, a kerékpárok esetében 2-5 munkanap. A készleten nem lévő termékek szállítása hosszabb időt is igénybe vehet.

 

 

Weboldal és csomaginformáció: https://www.posta.hu/nyomkovetes


Kollégáink a megrendelés feldolgozását követően minden esetben keresni fogják Önt a várható szállítási idővel kapcsolatosan.

Kézbesítési lehetőségek:

·      Házhozszállítás futárszolgálattal

·      Csomagpontra való szállítás

Fizetési lehetőségek:

·      Helyszínen készpénzzel, bankkártyával

·      Szépkártyával (csak helyszínen)

-OTP Szépkártya szabadidő alzseb ( csak kerékpár bér.)

-K&H Szépkártya szabadidő alzseb ( csak kerékpár bér.)

-MKB Szépkártya szabadidő alzseb ( csak kerékpár bér.)

·      Utánvéttel

·      Előre utalással

 

Az utaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett bankja: Budapest Bank

Kedvezményezett neve: Multi-Motor és Bringa Kft.
Adószám: 12331178-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-077816
Kedvezményezett számlaszáma: 10103829-52235538-00000005

Leadott megrendelés esetén kérjük várja meg, amíg munkatársunk jelentkezik. Szükség esetén megrendelés állapotáról a +36-29-361-167-es telefonszámon tud érdeklődni.

 

A vásárló az elektronikus megrendelés összeállítását követően kiválaszthatja a számára legmegfelelőbb szállítási módot.

Amennyiben egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés érkezik, a Szolgáltató (előzetes egyeztetés alapján) összevonhatja a megrendeléseket, azonban a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. Módosításra legkésőbb a szállítást megelőző munkanap végéig van lehetőség. A mindenkori szállítási határidőről az Ügyfelet írásban értesítjük.

 

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 10-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.


Kérjük a vásárlókat, hogy kizárólag abban az esetben rendeljék meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudják fizetni annak ellenértékét a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag és a meghiúsult, valamint az újra szállítás ellenértékének előre történő átutalása esetén áll a Szolgáltató módjában ismételten elindítani.

A vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt (szállítólevelet) aláírásával igazolni. Az áru kizárólag az átvételi elismervény (szállítólevél) aláírása, illetve az esetleges hiányokat, szemmel észlelhető hibákat rögzítő jegyzőkönyv ellenében kerül a vásárló részére átadásra. A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. A kiszállítással és a megrendelési tételekkel kapcsolatos kifogásokat, a szállítmányozó jelenlétében, jegyzőkönyv felvételével dokumentálni szükséges.

Amennyiben a vásárló az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, a futárszolgálat még egy alkalommal megkísérli a csomag kiszállítását. Sikertelen, illetve az ezt követő kiszállítás költsége a vásárlót terheli.

 

Amennyiben a Vásárló nem elégedett a rendelt termékkel vagy termékekkel és ezek visszaküldésre kerülnek abban az esetben a visszaszállítás díja a Vevőt terheli. Kerékpár esetén 5.000,- Ft, kiegészítők, alkatrészek esetén 2.000,- Ft. Kerékpár esetében a visszakűldéshez az eredeti csomagolásra van szükség. A termék teljes vételárát csak abban az esetben téríti meg a Multi Motor& Bringa Kft, ha az teljesen hibátlan, sérülésmentes állapotban kerül vissza. Ezen összeg visszaszolgáltatásra, a termék telephelyre való visszaérkezését követően 14 nap áll a cég rendelkezésére!